Home › W jaki sposób skomponować zbilansowany plan żywieniowy?
Home › W jaki sposób skomponować zbilansowany plan żywieniowy?

W jaki sposób skomponować zbilansowany plan żywieniowy?

Jakże skomponować zbilansowany plan dietetyczny? Nie istnieje efektywna dieta "cud".

Nie da się zdrowo odchudzić się z kilkunastu kilogramów w ciągu miesiąca bądź dwóch.

Redukcja masy ciała powinna łączyć w sobie zbilansowany szkic żywieniowy oraz aktywność fizyczną. Jeśli w ciągu jednego tygodnia uda się zrzucić kilo będzie to powód do wyniosłości.

W jaki sposób w następstwie tego ułożyć dietę? Nie mając większego doświadczenia w tym temacie lepiej oddać się w ręce fachowców, którzy na podstawie dogłębnego wywiadu oraz przekazanych wyników badań przyrządzą indywidualny plan żywienia redukcyjnego. Jeżeli jednak chcemy osobiście sporządzić dla siebie dietę musimy bezwzględnie przestrzegać kilku istotnych zasad: • towary, jakie będą stosowane w diecie powinny znamionować się niskim indeksem glikemicznym • w czasie diety do organizmu wypada dostarczać wszystkich, niezbędnych składników odżywczych w tym: witamin, minerałów, wapnia, potasu, magnezu oraz kwasów • dieta powinna być skomponowana w taki sposób, żeby nie czuć głodu a to oznacza, że muszą znaleźć się w niej białka, węglowodany, tłuszcze w małych ilościach • w czasie diety wypada spożywać kolosalną ilość wody. Zalecana dawka to minimum 1,5 litra czystej, wysokomineralizowanej wody na dobę • wolno stosować na domiar tego odżywki diety, które wspomogą pracę metabolizmu Najzdrowsza dieta redukcyjna nie ma kojarzyć się z żadną głodówką. Ma stać się za to nowym sposobem żywienia, które bez zdrowotnych następstw będzie mogło być użytkowane przez wybitnie długie lata. To istotne, żeby osiągnąć wyśniony cel..